Δε03302020

ΑνανέωσηΚυ, 29 Μαρ 2020 4pm

To CNN αποθεώνει τους Έλληνες: Τα 10 πράγματα που κάνουν καλύτερα από όλους

Εν μέσω της πανδημίας, δεν είναι λίγοι οι τουρίστες εκείνοι που δεν μπορούν- όσο και να το επιθυμούν- να επισκεφτούν την χώρα. Ίσως, η λαχτάρα αυτή για την Ελλάδα, γνωστή για τις ομορφιές και τις ιδιαιτερότητές της, να οδήγησε το CNN σε ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα. Σε αυτό θυμίζει στους απανταχού λάτρεις της μεσογειακής μας χώρας, όλα εκείνα στα οποία εκείνη υπερέχει.

Ευχές: Η ελληνική γλώσσα περιλαμβάνει λέξεις και έννοιες που παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες, ενώ θεωρείται ιδιαίτερα πλούσια, δανείζοντας χιλιάδες λέξεις στις υπόλοιπες. Δεν θα μπορούσαν, λοιπόν, να υστερούν και οι ευχές που ανταλλάσσουν οι Έλληνες. Στις περισσότερες χώρες, ένα ξερό συγχαρητήρια αρκεί για την πλειονότητα των περιστάσεων. Αντιθέτως, στην Ελλάδα δείχνουμε μία προτίμηση στις εξατομικευμένες ευχές. Μία για κάθε περίσταση. «Να ζήσετε» και «Βίον ανθόσπαρτον», λέμε στους γάμους. Σαν να μην έφτανε αυτό υπάρχει και ευχή για τους καλεσμένους των γάμων που τυχαίνει να είναι ελεύθεροι: «και στα δικά σας». «Καλή πρόοδο» ευχόμαστε σε ό,τι έχει να κάνει με την εκπαίδευση ή μία καινούρια δουλειά. «Πολύχρονος» σε όσους γιορτάζουν. «Καλή λευτεριά» στις εγκυμονούσες. «Άξιος» για τους κουμπάρους. «Καλορίζικο», όταν κάποιος αγοράζει κάτι, από κινητό, μέχρι αυτοκίνητο. Αυτό, όμως, που μοιάζει να μπερδεύει τους ξένους περισσότερο είναι ότι πρωτοτυπήσαμε και στον θάνατο, εδραιώνοντας και σε αυτή την ατυχή-τουλάχιστον- περίσταση μία πρέπουσα ευχή: «καλό παράδεισο»

Η ιστιοπλοΐα, η τέχνη αρμενίσματος στην θάλασσα, αποτελεί ασύγκριτη απόλαυση για όσους εκτιμούν την ομορφιά του υγρού στοιχείου. Σύμφωνα με το CNN, η Ελλάδα είναι η χώρα στην οποία αξίζει κανείς να απολαύσει τη δραστηριότητα αυτή. Με αμέτρητα νησιά, υπέροχους κολπίσκους, δεκάδες αποχρώσεις του γαλάζιου, η χώρα διαθέτει το πιο γοητευτικό σκηνικό για το διαδεδομένο αυτό σπορ. Το άρθρο αναδεικνύει την χώρα ως το ιδανικό μέρος για να  βυθιστεί κανείς στα νερά, να επιδοθεί σε ιστιοπλοΐα και να ταξιδέψει μέσω σκάφους, ανακαλύπτοντας κάποια από τα πιο απόμακρα και ελκυστικά σημεία του κόσμου.

Χμμμμ, Τί σχέση μπορεί να έχουν οι φωνές με την χώρα; Προφανώς, όταν επισκέπτεται κάποιος την Ελλάδα, παρατηρεί ότι οι κάτοικοί της είναι θορυβώδεις. Απευθύνονται ο ένας τον άλλον σε υψηλούς τόνους. Αν και συνομιλούν φιλικά, ένα απαίδευτο αυτί θα συμπέραινε ότι καυγαδίζουν. Εκτός ελληνικού εδάφους, έχει κυριαρχήσει η άποψη ότι η συνήθεια αυτή προέρχεται ίσως από τους ναυτικούς που έπρεπε να φωνάζουν ο ένας στον άλλον. Άλλοι ενοχοποιούν μία παρεξηγημένη επίδειξη ανδρισμού. Δίχως αμφιβολία, όμως, η ερμηνεία αυτή δεν εξηγεί γιατί οι γυναικείες φωνές συνήθως υπερτερούν των ανδρικών.

Η συνήθεια του κρύου καφέ
Παρ’ ότι ο φραπέ θεωρείται ξεπερασμένος, οι τουρίστες συνεχίζουν να τον αναζητούν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Θεωρείται ένα παραδοσιακό ρόφημα, απολαμβάνοντας την φήμη του μουσακά.

Κόλλημα με το παρελθόν

Κανείς δεν αμφισβητεί το παρελθόν της χώρας, αλλά μάλλον οι ξένοι μας αντιμετωπίζουν ως ιδιαίτερα κολλημένους σε αυτό. Το άρθρο υποστηρίζει πως οι κάτοικοί της Ελλάδας διδάσκονται αρχαία ιστορία, βυζαντινή και ούτω καθεξής. Ως εκ τούτου, συνειδητοποιούν από νωρίς ότι το παρελθόν της χώρας είναι πιο λαμπρό από των άλλων.  Η φράση «όταν εμείς κάναμε πολιτισμό εσείς κρεμόσασταν από τα δέντρα» έχει κυκλοφορήσει και εκτός των ελληνικών συνόρων.

Κάπνισμα
Μάλλον δεν έχουν ενημερωθεί στο εξωτερικό για τον καθολικό αντικαπνιστικό νόμο και την αισθητή μείωση των καπνιστών στην χώρα, η οποία πλέον συμβαδίζει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Παρ’ όλα αυτά, το CNN αναφέρεται στην υποτιθέμενη προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες στο τσιγάρο, επικαλούμενο το ποσοστό του 37%, ως το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ενόψει της καραντίνας που φαίνεται ότι θα μας στοιχίσει τον εορτασμό του Πάσχα, η αναφορά αυτή μας πληγώνει. Όπως και να έχει, το δημοσίευμα αναγνωρίζει τα έθιμα του Πάσχα και τη μοναδικότητά τους. Κάθε μέρα της μεγάλης εβδομάδας έχει τη σημασία της, τη διατροφή της, ενώ η εκκλησία και η τελετή σε αυτήν πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητα των Ελλήνων. Η κατάνυξη της μεγάλης Παρασκευής, ο ενθουσιασμός του Μεγάλου Σαββάτου και το γλέντι της Κυριακής του Πάσχα είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία για τους τουρίστες, ενώ το άρθρο δεν θα μπορούσε να παραλείψει την "mageiritsa".

Φιλοξενία ή αλλιώς η τέχνη να σε κάνουν να νιώθεις ευπρόσδεκτος.

Στην Αρχαία Ελλάδα η φιλοξενία εθεωρείτο πράξη αρετής. Τους ξένους προστάτευαν ο Ξένιος Δίας και η Αθηνά η Ξενία. Υπήρχε θεία απαίτηση για την περιποίηση των ξένων και εθεωρείτο αμάρτημα η κακή αντιμετώπισή τους. Το εθνικό αυτό χαρακτηριστικό, συγκαταλέγεται ακόμα στα προτερήματα των ντόπιων. Γίνεται, μάλιστα, ξεχωριστή αναφορά στο κέρασμα.

Σπουδές στο εξωτερικό
Απ’ ό,τι φαίνεται διαπρέπουμε και εκεί. Περισσότεροι από 38 χιλιάδες Έλληνες σπουδάζουν σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Πολλοί από τους οποίους συνεχίζουν αξιοθαύμαστες καριέρες στο αντικείμενό τους, επιλέγοντας να μην επιστρέψουν στην μαμά πατρίδα.

Καλό φαγητό
Τα φρέσκα λαχανικά, τα φρούτα, αλλά και η ντόπια κουζίνα κάθε περιοχής φαίνεται να καθιστούν ιδιαίτερα μοναδική την ελληνική κουζίνα. Μουσακάς, τζατζίκι, χωριάτικη και άγιος ο θεός…

Πώς ο ιδρυτής του Tik Tok έγινε ο κορυφαίος επιχειρηματίας του πλανήτη

Aπό το Νοέμβρη το Tik Tok ήταν η εφαρμογή με τα περισσότερα downloads, μέσα στο 2019. Eίχε ξεπεράσει τους 1.000.000.000 μηνιαίους χρήστες. Μόνο σε ένα χρόνο (πέρυσι) ο ‘λαός’ του αυξήθηκε κατά 100.000.000 χρήστες. Η εταιρεία στην οποία ανήκει (ByteDance) αξιολογείται στα 75 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι η πιο πολύτιμη startup όλου του πλανήτη.

Το Tik Tok βρέθηκε και στην 7η θέση με τα apps που ‘χαν τα περισσότερα downloads από το 2000 έως το 2019. Από ό,τι διαβάζω και βλέπω, μέσα στο 2020 θα κάνει νέα ρεκόρ, καθώς αυξάνονται διαρκώς τα viral videos που το αφορούν. Και η καραντίνα, λόγω κορονοϊού, είναι ο λόγος.

Αν δεν έχει τύχει να την προσθέσεις (το 50% των χρηστών είναι κάτω των 34 χρόνων. Το 26% είναι μεταξύ 18 και 24), πρόκειται για εφαρμογή που δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει ένα video (διάρκειας 3 με 15 δευτερολέπτων), ‘ντύνοντας’ το με την αγαπημένη του μουσική (συνήθως είναι κάτι πολύ δημοφιλές) και video διάρκειας 3 με 60 δευτερολέπτων, με ‘λούπες’. Δηλαδή, την επανάληψη της ίδιας ‘φάσης’. Πλέον, οι περισσότεροι χρήστες ‘φτιάχνουν’ videos με lip-syncing και χορό.

Ο μέσος χρήστης περνά στο Tik Tok 52 λεπτά κάθε μέρα
To Facebook παρουσίασε το δικό του, ανάλογο project (με το όνομα Lasso) το Νοέμβριο του 2018, μήπως και ανακτήσει την αγάπη των νέων (που ‘χουν πάει σε άλλες εφαρμογές), αλλά ήταν αργά.

Εν αντιθέσει με την πλειοψηφία των πιο δημοφιλών εφαρμογών, η συγκεκριμένη που ανήκει στην κατηγορία ‘social video app’ δεν δημιουργήθηκε στη Silicon Valley, από 20χρονο, αλλά στην Κίνα από τον 36χρονο Zhang Yiming. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Forbes ο αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας, είναι ο δέκατος πιο πλούσιος Κινέζος, με την προσωπική του περιουσία να εκτιμάται στα 16.2 δισεκατομμύρια δολάρια. Στη λίστα με τους δισεκατομμυριούχους της γης, είναι στο Νο70. Το moto του είναι αυτό που ακολουθεί.

“Ρομαντισμός είναι να φαντάζεσαι ενδιαφέροντα πράγματα που θα μπορούσαν, θεωρητικά, να γίνουν, αλλά δεν έχουν γίνει ακόμα”.

Έφυγε από τη Microsoft γιατί ‘πνιγόταν’
Το Φλεβάρη του 2006, ο πτυχιούχος προγραμματιστής, Yiming είχε γίνει ο έκτος υπάλληλος και ο πρώτος του είδους του, στο ταξιδιωτικό (με υπηρεσίες ταξιδιών) site Kuxun.cn. Έφυγε από εκεί δυο χρόνια μετά, για να πάει στη Microsoft. Δεν έκλεισε χρόνο “γιατί ένιωσε να τον ‘πνίγουν’ οι κανονισμοί της εταιρίας”. Έφτιαξε τον πρώτο ‘κλώνο’ του Twitter (το είχε ονομάσει Fanfou), το οποίο ήταν παταγώδης αποτυχία. Όταν το TripAdvisor ήταν προ της ολοκλήρωσης της αγοράς του Kuxun (για να ‘μπει’ δυνατά στην Κίνα), ο Yiming πήρε το ‘κομμάτι’ που είχε να κάνει με τις αναζητήσεις κτηματομεσιτικών και ‘έφτιαξε’ την πρώτη του εταιρία (99fang.com), την οποία παρέδωσε σε άνθρωπο που προσέλαβε για να τελέσει χρέη CEO, όταν το 2011 παρατήρησε πως οι χρήστες ‘φεύγουν’ από τους υπολογιστές και πάνε στα smartphones.

Είχε διαπιστώσει πως τότε δεν ήταν εύκολο να βρεις πληροφορίες -δεν υπήρχαν σχετικά app για τα κινητά- και το Google της Κίνας (Bidu) ‘μπέρδευε’ τα δεδομένα με διαφημίσεις. Σκέφτηκε τι φανταστική ιδέα θα ήταν να λαμβάνει ο κάθε χρήστης τις πληροφορίες που τον ενδιέφεραν, χωρίς να χάνει χρόνο. Επτά χρόνια μετά, ήταν ο κορυφαίος επιχειρηματίας του πλανήτη.

Το σημείο εκκίνησης ήταν το Neihan Duanzi, application που παρουσίασε το Μάρτιο του 2012 και επέτρεπε στους χρήστες να ‘κυκλοφορούν’ ανέκδοτα, memes και χιουμοριστικά video. Στην καλύτερη φάση του (2017), αυτή η εφαρμογή είχε φτάσει τους 200.000.000 χρήστες.

Αποσύρθηκε τον Απρίλιο του 2018, με το ΕΣΡ της Κίνας να χαρακτηρίζει επιθετικό και βίαιο το περιεχόμενο “τόσο που προκαλεί δυνατά συναισθήματα μνησικακίας μεταξύ των χρηστών”. Ο Yiming ανακοίνωσε ότι τιμά την απόφαση του Κομμουνιστικού Κόμματος, να αυξήσει τους λογοκριτές από 6.000 σε 11.000 υπαλλήλους.

Πέντε μήνες μετά το παρθενικό app, παρουσίασε το Toutiao (ελληνικά ‘είδηση’), το οποίο παρουσίασε τον Αύγουστο του 2012. Επρόκειτο για πλατφόρμα ειδήσεων και πληροφοριών, που βασιζόταν στην τεχνητή νοημοσύνη -και το machine learning που τότε ήταν σε πειραματικό στάδιο. Αν δεν ξέρεις τον όρο, αφορά πεδίο της πληροφορικής που χρησιμοποιεί εξελιγμένους αλγόριθμους ανάλυσης δεδομένων. Αυτοί προσφέρουν στις μηχανές την ικανότητα να ‘μάθουν’, μέσω των data, δίχως αναλυτικό προγραμματισμό.

Το Τ9 στο κινητό σου είναι προϊόν του machine learning, όπως και η δυνατότητα των μηχανημάτων να ‘ανιχνεύουν’ασθένειες. Το super computer Summit, το οποίο επιστρατεύτηκε για και σωθούμε, νια ώρα νωρίτερα, από τον Covid-19, είναι η εξέλιξη της ιστορίας.

Το Toutiao ωστόσο, ήταν από τα πρώτα πειράματα, σε επίπεδο machine learning. Ο αλγόριθμος που έφτιαξε ο Yiming (ονόμασε το AI bot ‘Xiaomingbot’) ‘μελετούσε’ αυτά που ενδιέφεραν κάθε χρήστη και ‘έβγαζε’ ειδικές λίστες με το περιεχόμενο που ενδιέφερε τον καθένα. Όταν τα fake news ήταν παντού, χρησιμοποίησε συνδυασμό υπηρεσιών για να τα ‘καταστείλει’, ενώ ως καινοτόμα και επιτυχημένη ιδέα, αντιμετώπισε διάφορες κατηγορίες (κυρίως για τα copyrights). Μετά αντιμετώπισε και κάποια για τα προσωπικά δεδομένα. Συντάχθηκε.
Το δεύτερο χρόνο του app στον ‘αέρα’ είχε 13 εκατομμύρια χρήστες, καθημερινά.
Το 2017 ξεπέρασε τα 600.000.000 χρήστες. Την ίδια περίοδο, είχε κάθε μέρα 120 εκατομμύρια χρήστες. Είχε ήδη ‘μπει’ στις αγορές της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ, της Βραζιλίας και της Νοτιανατολικής Ασίας.
Το 90% αυτών είναι ηλικίας έως 30 χρόνων. Ο μέσος χρήστης περνάει 76 λεπτά, την ημέρα, στο site.

Περί 1.3 δισεκατομμύρια άνθρωποι διαβάζουν κάθε μέρα, άρθρα του Toutiao, του οποίου η αξία έχει τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι 40 φορές μεγαλύτερη, από ό,τι ήταν πριν τρία χρόνια. Το Toutiao είναι ένα project της εταιρίας ByteDance που το 2019 είχε έσοδα 7.200.000.000 δολάρια. Εκεί ανήκει και το Tik Tok. Στην Κίνα κυκλοφορεί αυτή η εφαρμογή (εννοώ εφαρμογή ιδίας λογικής) από το Σεπτέμβριο του 2016, ως Douyin, καθώς υπάρχουν και οι κανονισμοί λογοκρισίας της χώρας.

Το Φεβρουάριο του 2017 εξαγόρασε το Flipagram, που υπήρχε από το 2008 (το είχαν φτιάξει τέσσερις φίλοι-προγραμματιστές, στο Λος Άντζελες) και επέτρεπε στους χρήστες “να δημιουργούν και να μοιράζονται οπτικές ιστορίες, με τη μουσική που αγαπούν”. Ένα τετράμηνο αργότερα έδωσε στην νοτιανατολικό Ασία το Hypstar (νυν Vigo Video, δηλαδή ένα social network που η δουλειά γίνεται με τη χρήση μικρής διάρκειας videos από την καθημερινότητα).

Όσο πήγαινε καλά η δουλειά, το αφεντικό ανέβαινε ‘level’. Έκανε ουκ ολίγες εξαγορές. Μεταξύ τους ήταν musical.ly, μια παγκόσμια ‘κοινότητα’ (app) με μικρής διάρκειας videos, εξόχως δημοφιλούς, στις ΗΠΑ μεταξύ των εφήβων (ηλικίας 13-18 χρόνων). Είχε ‘κλείσει’ τετραετία ύπαρξης και είχε 200.000.000 χρήστες, που συνδύαζαν δημοφιλή τραγούδια με videos των χρηστών. Ο Yiming την έκανε δική του, για 1 δισεκατομμύριο δολάρια -και προκάλεσε τον έλεγχο των αμερικανικών αρχών που ασχολούνται με το εμπόριο.

Τη συνδύασε με Douyin και εγένετο το Tik Tok, το οποίο προστέθηκε στα apps που μπορείς να αποκτήσεις το 2017. Αυτή η συγχώνευση ήταν που εκτόξευσε τις προτιμήσεις. Βλέπεις, ενώ έμπαινε το κάθε παιδί στο musical.ly, βρισκόταν στο Tik Tok (αυτό γίνεται μέχρι σήμερα). Υπήρχε και επιλογή στα settings, που ενημέρωνε το χρήστη πως έχει ‘κλείσει’ δίωρο στην εφαρμογή -για να κάνει κάτι άλλο με τη ζωή του. Μια μέρα νωρίτερα, είχαν παρουσιάσει αντίστοιχα χαρακτηριστικά ‘καλής χρήσης’ το Facebook και το Instagram.

Ο κορονοϊός εξαφανίζει τα προφυλακτικά - Κλείνει η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής

Εν μέσω πανδημίας, ο πλανήτης βρίσκεται αντιμέτωπος και με τον κίνδυνο παγκόσμιας έλλειψης προφυλακτικών, καθώς, όπως ανακοίνωσε σήμερα η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρία κατασκευής του προϊόντος αυτού, τα μέτρα περιορισμού λόγω του κορονοϊού την ανάγκασαν να σταματήσει την παραγωγή της.

Αυτό δημιουργεί ήδη έλλειψη 100 εκατ. προφυλακτικών, που κανονικά πωλούνται στην αγορά από εμπορικά σήματα, όπως Durex, παρέχονται σε κρατικά συστήματα υγείας όπως το βρετανικό NHS ή διανέμονται από προγράμματα παροχής βοήθειας όπως το Ταμείο των Ηνωμένων Eθνών για τον Πληθυσμό.

 

«Θα δούμε παγκόσμια έλλειψη προφυλακτικών παντού, το οποίο θα είναι τρομακτικό», δήλωσε στο Reuters αυτή την εβδομάδα ο Γκοχ Μιαχ Κιατ, διευθύνων σύμβουλος της Karex.

«Η ανησυχία μου είναι ότι για πολλά ανθρωπιστικά προγράμματα στα βάθη της Αφρικής, η έλλειψη δεν θα είναι μόνο για δύο εβδομάδες ή έναν μήνα. Η έλλειψη μπορεί να κρατήσει μήνες».

Η Μαλαισία είναι η χώρα που έχει υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα στη νοτιοανατολική Ασία, με 2.161 κρούσματα του κορονοϊού και 26 θανάτους. Τα αυστηρά μέτρα περιορισμού αναμένεται να παραμείνουν σε ισχύ τουλάχιστον έως τις 14 Απριλίου.

Οι άλλες χώρες με μεγάλη παραγωγή προφυλακτικών είναι η Κίνα, απ’ όπου ξεκίνησε ο ιός και είχε ως αποτέλεσμα την εκτεταμένη αναστολή λειτουργίας των εργοστασίων, καθώς και η Ινδία και η Ταϊλάνδη, όπου τώρα καταγράφουν αύξηση των κρουσμάτων.

Προβλήματα στη λειτουργία τους στη Μαλαισία αντιμετωπίζουν και οι κατασκευαστές άλλων απαραίτητων προϊόντων, όπως ιατρικών γαντιών.

Ο Γκοχ δήλωσε ότι η Karex είναι στη διαδικασία να υποβάλει αίτηση στην κυβέρνηση προκειμένου να λειτουργήσει κατ’ εξαίρεση και υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Η Μαλαισία δίνει το ‘πράσινο φως’ σε άλλους παραγωγείς βασικών αγαθών να λειτουργούν με το ήμισυ του προσωπικού.

«Το καλό είναι ότι η ζήτηση για προφυλακτικά συνεχίζει να είναι πολύ ισχυρή διότι, είτε μας αρέσει είτε όχι, συνεχίζουν να είναι απαραίτητα», δήλωσε ο Γκοχ. «Δεδομένου ότι σε αυτή τη φάση ο κόσμος μάλλον δεν σχεδιάζει να κάνει παιδιά. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή, με τόση αβεβαιότητα».

Θεσσαλονίκη: Συνέλαβαν κλέφτες και τους έκοψαν και πρόστιμο για άσκοπη μετακίνηση!

Οι δύο άντρες προσπάθησαν να κλέψουν καλώδια αλλα συνελήφθησαν από αστυνομικούς, οι οποίοι τους βεβαίωσαν και πρόστιμο για απαγόρευση κυκλοφορίας. Το πρόστιμο των 150 ευρώ για παράβαση του μέτρου απαγόρευσης κυκλοφορίας βεβαίωσαν σε δύο επίδοξους κλέφτες αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης, στη Θεσσαλονίκη.

Οι δύο άντρες, 34 και 25 ετών, προσπάθησαν να κλέψουν καλώδια από κολόνα και καφάο της ΔΕ, στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών, στο ύψος της γέφυρας του Γαλλικού Ποταμού. 

Έγιναν όμως αντιληπτοί και συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης. Στο πλαίσιο του ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι οι δύο άντρες δεν είχαν ούτε το απαραίτητο έγγραφο για έξοδο, ούτε ταυτότητα και τους επιβλήθηκε το πρόστιμο 150 ευρώ.

 

«Έπεσε» το Netflix λόγω κορωνοϊού – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Αναφορές ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Netflix τις τελευταίες ώρες κάνουν πολλοί συνδρομητές στις ΗΠΑ, στην Βρετανία, στην Γαλλία, στην Γερμανία, στην Αυστρία και την Ρουμανία, από τη υπερβολική χρήση λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό.

Συγκεκριμένα, το 41% των αναφορών παγκοσμίως αφορούν σε αδυναμία σύνδεσης και εισόδου στην πλατφόρμα, το 34% έχει προβλήματα με το streaming και το 23% εντοπίζει κωλύματα στην κεντρική ιστοσελίδα και όχι στην εφαρμογή.

Δείτε επίσης: Μοναχοί διαφόρων θρησκειών στη «μάχη» κατά του θανατηφόρου ιού με… απολυμαντικά χεριών

Λιγότερα προβλήματα εντοπίζονται στην Πορτογαλία, στην Ισπανία, στην Ιταλία και στην Ελλάδα, όπου οι περισσότερες αναφορές έρχονται από την Αθήνα και την Πάτρα, όπως φαίνεται και στους χάρτες που ακολουθούν.